1r. ESO - Objectius mínims
• Identificar les parts d'una sessió d'activitat física i l'objectiu de cadascuna.
• Reconèixer les qualitats físiques com a qualitats de millora.
• Incrementar el nivell individual de condició física per millorar la salut pròpia.
• Millorar l'execució dels aspectes tècnics bàsics d'un esport individual, acceptant el nivell assolit.
• Millorar l'execució tècnica i tàctica d'un esport col•lectiu, demostrant haver comprès les fases del joc (atac i defensa) i el respecte per les normes del joc.
• Participar de forma activa en les activitats proposades a classe.
• Elaborar i expressar missatges de forma col•lectiva utilitzant tècniques com el mim, el gest, la dramatització o altres, i mostrar desinhibició en les activitats d'expressió corporal.
• Mostrar habilitat i respecte per a la realització d'activitats en el medi natural.
• Mostrar hàbits higiènics i posturals saludables relacionats amb l'activitat física i la vida quotidiana.
• Haver adquirit l’hàbit de rentar-se en finalitzar les sessions d’educació física.
• Mostrar respecte vers les instal•lacions, materials i membres de la comunitat educativa.
2n ESO – Objectius mínims
• Identificar els objectius de l’escalfament
• Incrementar el nivell individual de condició física per millorar la salut.
• Valorar la freqüència cardíaca com a indicador de la intensitat de l’esforç.
• Millorar l’execució dels aspectes tècnics d’un esport individual.
• Manifestar actituds de cooperació, tolerància i esportivitat en els esports i jocs col•lectius.
• Participar de forma activa en les activitats proposades a classe.
• Crear i posar en pràctica una seqüència harmònica de moviments corporals a partir d'un ritme triat.
• Conèixer la importància de la pràctica d'activitats a la natura. Realitzar de forma autònoma en el grup classe les sortides programades en el medi natural, utilitzant l’equipament adequat. Mostrar una actitud de respecte pel medi natural.
• Haver adquirit l’hàbit de rentar-se i canviar-se de roba en finalitzar les sessions d’educació física.
• Mostrat respecte vers les instal•lacions, materials i membres de la comunitat educativa.
3r ESO – Objectius mínims
• Planificar i posar en marxa un escalfament general.
• Relacionar les activitats físiques amb els efectes que produeixen en els diferents aparells i sistemes del cos humà, especialment amb aquells que són més rellevants per la salut.
• Incrementar el nivell individual de condició física per millorar la salut, participant en les activitats que es proposen i identificant quina és la qualitat física susceptible de millora. Reconèixer a partir de la mesura de la freqüència cardíaca la intensitat del treball realitzat.
• Conèixer els diferents sistemes i mètodes d’entrenament per a la millora de la condició física.
• Reflexionar sobre la importància d’una alimentació equilibrada i les variacions de demanda segons l’activitat física que es desenvolupa. Conèixer els efectes negatius d’una vida sedentària.
• Resoldre situacions de joc en un o més esports col•lectius.
• Millorar l’execució dels aspectes tècnics d’un esport individual.
• Mostrar autocontrol i participació en les activitats d'oposició.
• Participar de forma activa en les activitats proposades a classe.
• Crear i posar en pràctica seqüències de moviments, individualment i col•lectiva, amb i sense suport musical.
• Realitzar de forma autònoma en el grup classe les sortides programades en el medi natural, utilitzant l’equipament, eines i tècniques d’orientació adients. Mostrar una actitud de respecte pel medi natural.
• Utilitzar els tipus de respiració i les tècniques i mètodes de relaxació com a mitjà per a la reducció de desequilibris i minimitzar les tensions produïdes en la vida quotidiana.
• Haver adquirit l’hàbit de rentar-se en finalitzar les sessions d’educació física.
• Mostrar respecte vers les instal•lacions, materials i membres de la comunitat educativa.
4t ESO – Objectius mínims
• Planificar i posar en pràctica escalfaments autònoms per a una activitat concreta.
• Incrementar el nivell individual de condició física per millorar la salut, a partir del coneixement de sistemes i mètodes d'entrenament.
• Participar en l'elaboració d'un pla de treball per a la millora de la condició física.
• Realitzar exercicis d'acondicionament físic atenent a criteris de correcció postural com a estratègia per a la prevenció de lesions.
• Conèixer les tècniques bàsiques de primers auxilis.
• Participar de forma activa en activitats esportives individuals, col•lectives o d'adversari.
• Participar en l'organització i posada en pràctica de torneigs o competicions esportives.
• Participar de forma constructiva en la creació i realització de coreografies amb suport musical.
• Utilitzar la respiració i la relaxació com a mètodes d'alliberament de tensions.
• Realitzar de forma autònoma en el grup classe les sortides programades en el medi natural, utilitzant l’equipament, eines i tècniques d’orientació adients. Mostrar una actitud de respecte pel medi natural.
• Haver adquirit l’hàbit de rentar-se en finalitzar les sessions d’educació física.
• Mostrar respecte vers les instal•lacions, materials i membres de la comunitat educativa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada